پاسخ پرسش‌های پرتکرار

ارسال و تحویل کالا

سفارش شما براساس روز و زمانی که هنگام ثبت سفارش انتخاب می‌کنید، برای شما ارسال خواهد شد.

در صورتیکه در آدرس حضور نداشتید ، در صورت امکان هماهنگی لازم جهت ارسال مجدد صورت میگیرد و در صورتیکه

امکان ارسال مجدد وجود نداشته باشد(مانند کالاهای فاسد شدنی)، سفارش لغو و در صورتیکه سفارش پرداخت شده

باشد ، مبلغ به شماره کارت مندرج در پروفایل شما مرجوع خواهد شد.

در صورتی که ما امکان تحویل سفارش در بازه یا آدرس انتخابی شما را نداشته باشیم ، با شما تماس گرفته و زمان یا

آدرس جدیدی جهت تحویل سفارش با شما هماهنگ و سفارش را برای شما ارسال خواهیم نمود.

در صورت بروز هرگونه مشکل بدن نگرانی هر ساعت از شبانه روز با شماره های زیر یا در واتساپ با ما در ارتباط باشید.

ارسال سریع کالا به سراسر کشور

یکی از مهم‌ترین خدماتی که ما در فروشگاه 70کالا می‌توانیم برای مشتریانمان انجام دهیم، ارسال سریع کالا می‌باشد. در کشور ما راه‌های زیادی برای ارسال کالا وجود دارد. ارسال خریدهای شما توسط باربری، اتوبوس (ترمینال و ناوگان اتوبوسرانی)، تیپاکس، چاپار (شرکت کالا رسانان چاپار)، اسنپ، تپسی، الوپیک، تاکسی و یا پست (شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران) امکان‌پذیر می‌باشد.

ارسال سریع کالا با پست پیشتاز

گاهاً ممکن است بعضی نقاط کشور، دسترسی به همه شرکت‌های حمل و نقل را نداشته باشند. بنابراین پیشفرض کاری ما ارسال محصولات توسط شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. مزیت اصلی استفاده از پست، تحت پوشش قرار دادن تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران می‌باشد. شرکت پست پلن‌های مختلفی برای ارسال مرسولات دارد.

  • پست سفارشی (ارزان‌ترین نوع پست)
  • پست پیشتاز (متداول‌ترین نوع پست)
  • پست ویژه (گرانترین نوع پست)
  • و…

پست پیشتاز هم قیمت بسیار مناسبی دارد و هم از خدمات دهی کافی برخوردار است. ارسال مرسولات توسط پست پیشتاز به صورت متوسط حدود ۲ تا ۴ روز کاری زمان می‌برد تا به مقصد برسد.
پیگیری مرسولات پستی نیز از طریق “سامانه رهگیری مرسولات پستی” و توسط کد 20 رقمی (که برایتان پیامک خواهد شد) انجام می‌شود.

زمان ارسال کالاها

با توجه به این که تمامی محصولات موجود در سایت که قابلیت افزودن به سبد خرید را دارند، در انبار موجود هستند؛ روال ارسال کالاهای ثبت سفارش شده بسیار سریع خواهد بود. زمان لازم برای جمع کردن فاکتورها و بسته‌بندی در مجموعه ما، کمتر از 1 روز کاری انجام می‌شود.(به استثنا موارد خاص ه با مشتری هماهنگ میشود) همچنین زمان ارسال روزانه مرسولات از طرق مختلف به ترتیب زیر خواهد بود:

  • پست پیشتاز
    • ارسال در ساعت ۱۲:۳۰ اولین روز کاری خواهد بود.
    • برای سفارشات تا 30 کیلوگرم فعال است.
    • برای تمام سفارشات فعال است.
  • باربری
    • ارسال در ساعت ۱۵:۳۰ اولین روز کاری خواهد بود.
    • برای تمام استان ها فعال است.
    • برای سفارشات بیشتر از ۲ کیلوگرم فعال است.
    • هزینه حمل و نقل در مقصد از شما اخذ خواهد شد.
    • برای سفارشات بیشتر از ۲٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان فعال است.
    • هزینه شهری (ارسال کالا از انبار ما تا باربری) رایگان است.
  • تیپاکس
    • ارسال در ساعت ۱6:۰۰ اولین روز کاری خواهد بود.
    • هزینه حمل و نقل در مقصد از شما اخذ خواهد شد.
    • برای سفارشات بین 250.000 تومان تا 5٫000٫000 تومان فعال است.
    • هزینه شهری (ارسال کالا از انبار ما تا نمایندگی تیپاکس) رایگان است.
  • اتوبوس
    • ارسال در ساعت ۱۶:۰۰ اولین روز کاری خواهد بود.
    • برای تمام سفارشات فعال است.
    • مرسوله فقط تحویل به اتوماسیون باربری پایانه خواهد شد.
    • فقط به پایانه ترمینال 15 نیشابور تحویل و از پایانه 15 هر شهر میتوانید تحویل بگیرید.
    • الوپیک یا اسنپ
    • ارسال سفارش در ساعات  ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰ خواهد بود.
    • ارسال سفارش بعد از هماهنگی با خریدار خواهد بود.
    • فقط برای شهر نیشابور فعال است.
    • هزینه حمل و نقل در مقصد از شما اخذ خواهد شد.
    • مسئولیت حمل و نقل و همچنین انجام ثبت درخواست پیک (بعد از دریافت لوکیشن مبدأ از ما) با خریدار خواهد بود.

با توجه به زمان‌بندی ذکر شده فوق، ما بعد از بسته‌بندی محصول، یا در همان روز ثبت سفارش و یا نهایتاً در اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش، کالاها را ارسال می‌کنیم.

هزینه و نحوه ارسال

همانگونه که در بالا ذکر کردیم، ارسال توسط پست پیشتاز و از مبدا نیشابور انجام می‌شود. هزینه آن هم بسته به مقدار فاصله (درون استانی، استان‌های همجوار و استان‌های غیرهمجوار) و وزن و ابعاد محاسبه می‌شود. شما در هر صورت هزینه ارسال با پست پیشتاز را پرداخت خواهید کرد که برای خرید‌های کم وزن (زیر ۵ کیلو) مناسب‌ترین مقدار هزینه می‌باشد.
اولویت اصلی ما رضایت شما می‌باشد. بنابراین بعد از نهایی شدن خرید شما می‌‌توانید با ما تماس بگیرید و نحوه ارسال را تغییر دهید. مثلاً ساکنان نیشابور و بخصوص ساکنان نزدیک بازار اکثراً نحوه ارسال را توسط الوپیک درخواست می‌دهند. یا همکاران که به صورت عمده خرید می‌کنند نحوه ارسال را توسط باربری درخواست می‌دهند.

پیشنهاد ما: در هنگام نهایی کردن خرید انتخاب گزینه تیپاکس هستش.

جواب سوالت را پیدا نکردی؟ با ما تماس بگیرید.

روش‌های ارتباط با ما

تماس تلفنی 09355655049    05143342951

راههای ارتباطی با ما:

 

تماس با ما