پرسشهای متداول

پاسخ پرسش‌های پرتکرار

پرسش های متداول

برای خرید از 70کالا، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

خیر نیازی به عضویت نیست اما در صورت عضویت هم میتونید فاکتور خودتونو داشته باشید و کد رهگیریتونو ببینید.

شهر منو نمایش نمیده چیکار کنم؟

یک مرتبه صفحه گوشی بروزرسانی کنید تمام شهرها بهتون نمایش داده میشه.

کد رهگیری برام ارسال شده اما برای رهگیری که میزنم میگه تحویل پست نشده.

مرسولات شما ابتدا بسته بندی و سپس فاکتور به همراه بارکد پستی چاپ شده هر روز ساعت ۱۳ به پست تحویل میشود شما برای اطلاع از وضعیت بسته از تاریخ پیامک شدن کد پیگیری پستی ۳ روز کاری بعد در سایت eop.post.ir مرسوله را وارد کنید و اخرین وضعیت مرسوه شد تحویل نامه رسان در همان روز به دست شما میرسد.

کد رهگیری توی سایت پست میزنم خطا میده که نامعتبره!

کدهای رگیری به صورت سیستمی ارسال میشود و به هیچ عنوان جای خطا و اشتباه نداره پیشنهاد ما انجام این موارد هست: ۱ کد را کپی کنید دستی وارد نکنید که درصد خطا بالا نره ۲ در سایت eop.post.ir فقط وارد کنید( مخصوص مرسولات پست پیشتاز) ۳: فیلتر شکن خودتونو خاموش کنید ۴: اجازه بدید ۳ روز کاری از زمان ارسال کد رهگیری بگذره و امتحان کنید

چرا مرسوله من رفته مشهد یا تهران یا اصفهان من شهر دیگه ای هستم؟

مشهد و تهران و اصفهان مرکز مبادلات کشوری هست این روال کاملا عادی هست

اپلیکیشن نصب کردم اما نمیتونم ثبت نام کنم!

در قسمت ثبت نام در اپلیکیشن ابتدا ایمیل خودتونو وارد کنید سپس نام نمایشی و پسور شما میتونید خرید کنید.

توجه داشته باشید تمام موارد را با حروف لاتین یا اعداد لاتین باید انجام بدید

هر محصولی میزنم سبد خریدم همینطور خالیه اضافه نمیشه!

سبد خریدتونو اگه محصولی هست خالی کنید یک مرتبه صفحه را بروزرسانی کنید یا کاملا صفحه رو ببندید و مجدد باز کنید میتونید خریدتونو انجام بدید.پیشنهاد ما استفاده از مرورگر کروم هست.

 

 

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟

روش‌های ارتباط با ما

 

تماس تلفنی 09355655049

09981619302 واتساپ تلگرام و ایتا

 

تماس با ما

پرسشهای متداول