قوانین و شرایط سایت
70کالا با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وبسایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیتهای 70کالا قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر میشود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. یادآوری میشود آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، 70کالا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و 70کالا تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد.
همچنین 70کالا با نصب و یا استفاده از اپلیکشن با اخذ اجازه از کاربر اطلاعات زیر را به صورت ناشناس از کاربر اخذ می کند. این اطلاعات در حد ضرورت و متناسب با مقاصدی از جمله مطالعه علت گزارش خطا و بهبود اشکالات سیستمی و تجربه کاربری در هنگام استفاده از وبسایت و اپلیکیشن 70کالا و نیز تحقیقات بازاریابی و ارائه خدمات و پیشنهادات خرید مرتبط تر به کاربران جمع آوری می شود و به نحوی مورد استفاده قرار میگیرند که به طور مستقیم به یک شخص حقیقی مشخص و معین مرتبط نباشند.
– نوع دستگاه، زبان و نوع سیستم عامل دستگاه شما، شناسه اندروید و شناسه تبلیغاتی اندروید ویژه دستگاه شما، جستوجوهای انجام شده در وب سایت و اپلیکشن 70کالا و نتایج انتخابشده، مدت و بازه های استفاده شما از 70کالا ، برنامه های نصب شده، اطلاعات فنی و گزارشهای سرور شامل نوع شبکه و نوع و نسخه مرورگر
این اطلاعات تنها توسط 70کالا استفاده شده و در اختیار شریک تجاری دیگری قرار نمی گیرد. همچنین در صورت درخواست کاربر اطلاعات قبلی پاک شده و پس از آن این اطلاعات جمع آوری نمی گردد.
در صورت بروز وقفه (Crashes) نیز اطلاعات زیر جهت مطالعه علت بروز وققه و رفع خطا جمع آوری می گردد:
– وضعیت روت بودن یا نبودن دستگاه، میزان کل رم و میزان فضای پر آن هنگام وقفه، روز و ساعت رخدادها، خاموش یا روشن بودن شبکه بیسیم، خاموش یا روشن بودن شبکه دیتا، خاموش یا روشن بودن وضعیت رومینگ.
70کالا اطلاعات را توسط کوکی (cookie) جمع آوری می کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد میشود و به سایت امکان ذخیره بازدیدهای شما و مناسبسازی آنها را فراهم مینماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کردهاند، به این منظور میتوانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.
70کالا برای اطلاعرسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیلها و پیامکها نداشته باشند، امکان لغو این سرویس برای مشتری وجود ندارد و میتوانند عضویت دریافت اینستاگرام 70کالا اقدام کند. و پذیرفتن شرایت وقوانین فروشگاه به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیلها و پیامها و سلب حق اعتراض میباشد.
شما با پذیرش قوانین و مقررات در صفحه پرداخت تایید میکنید که به سن قانونی رسیده اید و فروشگاه 70کالا هیچ مسولیتی در قبال مشکلات قانونی پیش امده در مورد خرید افراد زیر سن قانونی و پرداخت از حساب های غیر ندارد و تمام مسئولیت مشکلات قانونی احتمالی پیش امده و شکایات مربوطه به عهده پذیرنده قوانین(فرد ثبت نام کننده) میباشد
توجه داشته باشید که 9810000346 و09153513441 و 09355655039 و 09981619302 شمارههایی است که 70کالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اساماس) ارسال میکند. همچنین این شمارهها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه 70کالا را به اطلاع کاربران میرساند و روشن است که امکان دریافت پیامهای شما از طریق آن وجود ندارد.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان 70کالا ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام 70کالا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ما اطلاع دهید.
توجه تمامی لوازم برقی و شارژی و باتری خور تماما تست سلامت شده و بسته بندی و ارسال میشود و مشتری در صورت درخواست ویدیو چک بسته بندی فروشگاه موظف است درخواست را اجرا کند و در صورت معیوب بودن لوازم به جز لوازم برقی که گارانتی مرجوعی ندارد اگر از مامور پست تحویل گرفته اید هزینه مرجوع به فروشگاه به و ارسال مجدد به عهده خریدار میباشد در صورت رعایت نکردن موارد بالا تمامی مسولیت به عهده مشتری(خریدار) میباشد و فروشگاه هیچ تعهدی در قبال پرداخت هزینه مرجوع و ارسال مجدد کالا ندارد.
70کالا ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، 70کالا میتواند از اطلاعات ثبتشده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وبسایت 70کالا ، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوقالذکر به 70کالا اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب مینمایند.
باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.
مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوقالذکر بر عهده کاربر می باشد، وکاربر حق هر گونه ادعا علیه 70کالا را از خود سلب میکند. 70کالا هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای 70کالا وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.
همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده میشود که 70کالا همانند سایر وبسایتها از جمعآوری IP و کوکیها استفاده میکند، کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد میشود و به سایت امکان ذخیره بازدیدهای شما و مناسبسازی آنها را فراهم مینماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کردهاند، به این منظور میتوانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.
لوازم ارسالی ممکن است در موارد نادر تفاوت های جزیی با عکس محصول داشته باشد که این تفاوت ها در کنار عکس اصلی محصول قید میشود که مشتری در صورت نادیده گرفتن این توضیحات حق هیچ گونه اعتراض و شکایت نسبت به فروشگاه و یا صاحب امتیاز فروشگاه را ندارد.
اما پروتکل، سرور و لایههای امنیتی 70کالا و روشهای مناسب مدیریت دادهها حداکثر تلاش را به عمل میآورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسیهای غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و 70کالا حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ میدارد.
مهلت بازگشت کالا از زمان فعال شدن کد رهگیری 7 روز میباشد و مشتری بعد از 7 روز نمیتواند هیچ ادعایی نسبت به عودت کالاو دریافت وجه یا باز ارسال مرسوله جدید داشته باشد.
کنسلی سفارش: مشتری تا قبل از ارسال سفارش خود توسط فروشگاه میتواند سفارش خود را کنسل و مبلغ پرداختی خود را با کسر هزینه تراکنش شاپرک که 2 درصد مبلغ کل سفارش میباشد فقط با هماهنگی پشتیبانی و تماس با شماره های درج شده در وبسایت دریافت کند که این پرسه 72 ساعت زمانبر میباشد و مشتری حق هیچگونه اعتراضی نسبت به پرداخت زودتر از موعد ذکر شده را نمیتواند داشته باشد.
در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیلها و خبرنامههای 70کالا ندارید، میتوانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
70کالا برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
توجه: پرسه ارسال کالا توسط فروشگاه 1 تا 3 روز کاری برای انتخاب گزینه تیپاکس در حمل و نقل(در صورت فعال بودن تیپاکس منطقه شما توسط وبسایت 70کالا) و 3 تا 5 روز کاری برای انتخاب پست پیشتاز در روش حمل و نقل شما میباشد که این زمان بسته به شلوغی اداره پست منطقه شما و یا تاخیر اداره پست در تحویل مرسوله گاها در موارد خیلی نادر ممکن است تا 7 روز کاری به تاخیر افتد که مشتری امکان هیچ گونه ادعا و شکایت در مورد موارد ذکر شده نسبت به فروشگاه 70کالا و یا صاحب امتیاز فروشگاه را ندارد.
لازم به ذکر است مرسولات برگشتی تا زمان تحویل به فروشگاه به هیچ عنوان امکان تسویه و یا باز ارسال مرسوله جدید ندارد کالا به محض رسیدن و تحویل به فروشگاه توسط اداره پست و یا مامور پست 70کالا از 1 تا 7 روز مهلت قانونی برای عودت باز ارسال مرسوله جدید یا عودت وجه به حساب مشتری را برای خود محفوظ میداند و خریدار هیچ کونه ادعایی نمیتواند نسبت به پرداختی ویا باز ارسال مرسوله جدید در مهلت ذکر شده داشته باشد.
توجه: در صورت ارسال مرسوله توسط فروشگاه و تاخیر در تحویل کالا توسط شرکت های حمل و نقل از جمله تیپاکس و پست ملی جمهوری اسلامی ایران مشتری تا روشن شدن وضعیت مرسوله اعم از تحویل به مقصد یا برگشت مرسوله به مبدا حق هیچگونه درخواست لغو سفارش و یا درخواست عودت وجه نمیتواند داشته باشد.
توجه: امکان برگشت کالا در گروه کولر آبی و کلیه لوازم برقی و شخصی با دلیل “انصراف از خرید” تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد(مرسوله از مامور پست تحویل نگرفته باشید و بسته در حالت اولیه مرجوع شود)
امکان مرجوعی کالا در تمام گروه های لوازم شخصی و بهداشتی به دلیل شیوع کرونا وجود ندارد.
در صورت وجود هرگونه سوال، لطفا با اطلاعات تماس زیر ارتباط برقرار کنید.
همچنین مرجوعی در لوازم برقی و باتری خور فقط در صورتی مورد قبول است که پلمپ بسته ارسالی از طرف فروشکاه باز نشده باشد.
تلفن تماس :
پشتیبانی و انبار:
09355655049
مدیریت فروشگاه:
09981619302 (پاسخگویی 9 تا 15 ، ٧ روز هفته)
دفتر مرکزی:
استان خراسان رضوی – شهر نیشابور- خیابان خیام 8 – پلاک 40
حریم خصوصی