ترفندهای آرایشی دخترانه

ترفندهای آرایشی دخترانه ، ترفند هایی که اگه درمورد آرایش ندونی، کل وقتتو هدر دادی!

آرایش کردن یکی از کارهایی هست که هر خانمی توی روز با اون به هر دلیلی مواجه میشه که دونستن یه سری اشتباهات بخصوص در مسئله استفاده از کرم پودر و آرایش صورت و همچنین درمورد آرایش چشم میتونه بهتون کمک کنه که چهره زیباتری داشته باشین.

ترفندهای آرایشی دخترانه

توی این مقاله 70 کالا قصد داریم نکاتی درمورد ترفند آرایشی بگیم از انواع روش عطر زدن و… تا استفاده از کرم پودر و آرایش چشم ها بگیم که رعایت این نکات میتونه آرایش شمارو خیلی بهتر نگه داره و در طول روز به علت آفتاب یا هر چیزی آرایش شما خراب نشه.

هیچ خانمی نیست که از خوندن ترفند های زیبایی مثل راه های با طراوت شدن پوست، ترفند های بزرگ شدن چشم، راه های جلوگیری از شکستن ناخن، ترفند های استفاده از ریمل، ترفند های رنگی کردن لب، فر کردن مژه و ماندگاری عطر و… خسته بشه!

پس اگه تو هم منتظری که ترفندهای کاربردی آرایشی و جدیدی رو یاد بگیری، مقاله درستی رو انتخاب کردی، با ما همراه باشید.

ترفندهای آرایشی که حتما به کارت میاد

فر کردن مژه‌ها یکی از سریع‌ترین ترفندهای آرایشی

شاید فر کردن مژه‌ها از نظر بیشتر خانم‌ها یک مرحله بی‌فایده به نظر برسه در حالی که این کار تاثیر زیادی روی زیبایی چشمان شما و به طور کلی چهره شما خواهد داشت. به خصوص اگه مژه‌های شما به طور طبیعی صاف و کوتاه باشه.

پس اگه مشکل اصلی شما در صبح اینه که خوابالوده و خسته به نظر می‌رسید به جای مالیدن چشم‌ها و بدتر کردن شرایط، سعی کنید با استفاده از فر مژه در کمترین زمان چشمان خودتون رو باز نشون داده و سرحال و شاداب به نظر برسید.

بدون این که نیازی به استفاده از ریمل و خط چشم و دیگر ابزارهای آرایشی وجود داشته باشه.

 


روشن کردن ابرو با دارچین

اگه می خواهید ابروهاتونو بدون رنگ و مداد ابرو روشن کنید،دارچین رو با چند قطره آب مخلوط کنید تامثل خمیر بشه و بعد اون رک چند دقیقه رو ابروها بزارید.

ترفند آرایشی لب های حجیم

🌿یکی از جدیدترین ترفندهای آرایشی برای داشتن لب‌های برجسته استفاده از مداد لب هست، از یک مداد لب همرنگ لب استفاده کنید و اون رو کمی بیرون از خط اصلی لب بزنید و بعد از اون داخل لب رو با رژ لب همرنگ آن پر کنید.

چجوری بدون استفاده از لوازم ارایش لب های خودمون رو رنگی کنیم؟!

چهار یا پنج عدد گلبرگ رز قرمز رو کاملا له کنید و لب های خودتون رو با اون ها بپوشونید.

گلبرگ ها نه تنها باعث قرمز شدن سریع لب ها می شن بلکه اون رو نرم و صاف هم می کنن.

روزانه این عمل رو 2 تا 3 بار انجام بدید. شما می تونید با مخلوط کردن گلبرگ های خرد شده با خامه شیر ( سرشیر) بالم لب تهیه کنید. فقط کافیه اون ها رو کاملا با هم مخلوط کنید و به مدت 20 دقیقه روی لب های خودتون قرار بدید. بعد لب هاتونو بشویید.

یک ترفند جدید برای استفاده از ریملی که در حال خشک شدن است

اگه ریملی دارید که در حال خشک شدن هست اون رو دور نندازین و قبل از این که این ریمل خشک بشه از اون برای لایه اول ریمل خودتون استفاده کنید. بعد لایه دوم رو با یک ریمل نو و روان بزنید و آرایش مژه‌های خوداون رو کامل کنید.

ترفند آرایشی برای بزرگ نشان دادن چشم‌ها

– گوشه درونی چشماتون رو با استفاده از یک هایلایتر یا یک سایه، براق کنید.

– فقط روی یک‌ سوم انتهایی پلک پایینتون خط چشم بکشید سپس با استفاده از یک برس سایه اون رو محو کنید

– یک ریمل پر رنگ و با کیفیت چشمان شما رو بزرگتر و زیباتر نشان می‌دهد. کناره‌های بیرونی و انتهایی مژه‌هاتون رو چندین لایه ریمل بزنید تا چشماتون حالت آهویی داشته باشن.

ترفند آرایشی جلوگیری از پیری پوست

– استفاده مداوم از ضدآفتاب💕

– استفاده از گلیکولیک اسید💕

– استفاده از رتینول و ویتامین C 💕

– استفاده از لایه بردار💕

– حفظ رطوبت پوست💕

ترفندهای کاربردی آرایشی

ترفند جلوگیری از شکستن ناخن ها

ترفند جلوگیری از شکستن ناخن ها

• روغن نارگیل: روغن نارگیل رو مستقیم به ناخن ها بمالیم و پنج دقیقه ماساژ بدیم.دو تا سه بار در روز میتونیم این کار رو انجام بدیم.

• آب لیمو ترش+روغن زیتون: 3 قاشق روغن رو با یه قاشق آبلیمو ترکیب و اون رو گرم کنیم.با استفاده از یه پنبه به ناخن ها بمالیم و در طول شب دستکش بپوشیم‌. 2 تا 3 هفته هر روز انجام بدیم.

• آب لیمو ترش+روغن آرگان: آبلیموی تازه رو با مقدار مساوی روغن آرگان ترکیب کنیم و ناخن ها رو 20 دقیقه در اون قرار بدیم.به مدت 2 تا 3 هفته هر روز انجام بدیم.

ترفند ماندگاری عطر

ترفند ماندگاری عطر

• به برس یا شونه ات بزن: بعضیا عطر رو به موهاشون میزنن که این کار از جهتی اشتباهه. چرا که الکل داخل ادکلن ها موجب خشک شدن مو میشه. بهتره عطر رو روی شونه یا برس‌تون اسپری کنید تا موقع شونه زدن به موهاتون بشینه

• شیشه عطرت رو تکون نده: عطر ها طوری طراحی شدن که باید ثابت و بدون حرکت بمونن! تکون دادن بطری عطر باعث میشه مقداری هوا وارد شیشه بشه و این مسئله روی کیفیت عطر تاثیر میذاره.بهتره تا حد امکان شیشه عطر رو با خودتون حمل نکنید.

ترفند آرایش چشم ها

نکته اول:

استفاده نادرست از کرم پودر یکی از مشکلات بسیار بزرگ در هنگام آرایش کردن هست، استفاده نادرست از کرم پودر و ماسیدن کرم بر روی صورت بسار آزاردهنده است و کل آرایش را خراب می کند.

در اولین قدم برای جلوگیری دقت کنید که صورت خودتونو تمیز با آب و صابون روتین پوستی خود بشویید و اگر به آب دسترسی نداشتن حتما از تونر یا شیر پاک کن استفاده کنید تا آلودگی صورت شمارو جمع کنه، سپس کمی صبر کنید که صورت شما خشک بشه (ترجیحا از دستمال کاغذی یا حوله استقاده نکنید)

سپس بیوتی بلندر خود را با آب یا اسپری فیکس خیس کنین تا آرایش بدون ماسیدن یا خطوط پخش شه، قبل از این که کرم پودر رو بزنید سعی کنید از پرایمر ژله ای استفاده کنید تا بتونین منافذ پوست خودتون رو ببندین که آرایش به پوست شما صدمه نزنه

( اگر پرایمر نداشتید از کرم مرطوب کننده مخصوص پوست استفاده کنید که چربی کمی داشته باشه) تا آرایشت چهره طبیعی و ملایمی به خودش بگیره.

سپس کرم پودر خودتون رو به صورت نقطه نقطه بر روی پوست به صورت متعادل پخش کنید و بعد با حرکت ضربه ای اون رو در تمام صورتتون گسترش بدین.

بعد از این که کمی گذشت بیوتی بلندر خودتونو با یه لایه نازک دستمال کاغذی بپوشونید و اضافه کرم پودر رو از روی صورتتون بردارین و دقت بشه که حتما این کار با حرکت ضربه ای انجام بشه.

نکته خیلی مهم : مارک کرم پودر خیلی مهم نیست نحوه استفاده درستشه که لک های پوستی شما رو مبپوشونه.

ترفندهای آرایشی دخترانه

نکته دوم:

برای آرایش چشم این نکات رو حتما رعایت کن:

اگه قراره از براش برای سایه استقاده کنی حتما با اسپری فیکس روی براشت بزن که اونو ثابت کنه و نزاره که سایه پشت شما در حین استفاده روی صورت شما بریزه، این نکته ای هست که حتی آرایشگرا هم اونو توی آرایش رعایت نمی کنن.

اگه دوست داری که آرایش چشمت برای مدت طولانی بمونه حتما این کارها رو هم انجام بده:

اول از کرم دور چشم یا مرطوب کننده مخصوص صورتتون استفاده کنید و بعد از پرایمر سایه یا اگه نداشتین حتما از کانسیلر پشت چشم استفاده کن

که ترجیحا نه چرب باشه نه به صورت خشک و پودری و بعد از سایه پشت چشمت استفاده کن اینجوری میتونی برای مدت بیش تری سایه پشت چشمتو نگه داری.

ترفندهای آرایشی دخترانه

سعی کنین برای چشماتون از ریملی استفاده کنید که مژه ها رو به هم نچسبونه و شلوغ نکنه، به مژه هات رنگ تیره بده و مژه هات رو کمی بلندکنه سعی کنید تا حد امکان از حجم دهنه ها استفاده نکنید چون چشم های شمارو خیلی شلوغ نشون میده.

درمورد ابروهاتون هم دقت کنید که استفاده از مداد ابرو یکی از کارهایی که خیلی وقته قدیمی شده، بخصوص کشیدن ابرو با مداد سیاه که به شدت باید از اون خودداری کرد، اگر اصرار به کشیدن مداد دارین حتما از قهوه ای ها استفاده کنید

البته انتخاب قهوه ای شما بر اساس رنگ ابرو شما باید تنظیم بشه و در بعضی مواقع رنگ چشم هاتون هم میتونه کمک کننده باشه.

ولی اگه میخواین که ابروهای شما به صورت طبیعی باشه حتما از ژل ابرو یا صابون ابرو استفاده کنید.

اگه مژه های کم پشتی داری از مداد توی چشم استفاده کن ولی دقت کن که مداد چشمتو کجا بکشی چون کشیدن اشتباه مداد چشمت باعث میشه چشم هاتو سیاه کنه ، مداد سیاه رو داخل پلک (لثه پاک بالا) بکش تا مژه هات پر تر به نظر برسه.

مطمئن باشین استفاده این نکاتی که خیلی ظریف هستند صورت شما رو حتی اگه از لوازم آرایش قیمت مناسب هم استفاده کنید بهتر نشون میده.

ترفندهای یک خطی آرایشی دخترانه که خیلی سریع شما رو به یک ترفند کاربردی آرایشی میرسونه. حتما بخونید و استفاده کنید!

ترفندهای یک خطی آرایشی

لاک زدن

قبل لاک زدن دورناخن هاتون رویه کم وازلین بمالید

این کارباعث میشه لاک‌های اضافی که اطراف ناخنتون مالیده شده خیلی راحت ازبین برن

عطر زدن

مچ دستتون رو با وازلین مرطوب کنید، بعد عطر بزنید.

بعد از حموم که پوستتون تمیزه زمان مناسبی برا عطر زدن هست. عطر رو ب پشت کتف و گردنتون بزنید.

اول عطر رو ب بُرس تون بزنید و بعد موهاتونو شونه کنید.

خوشگلی بدون آرایش

چطور بدون آرایش خوشگل باشیم؟

هر روز از تونر استفاده کنید و ماسک‌های لایه بردار و هر چند روز یکبار استفاده کنید

به جوش های روی صورتتون ‌دست نزنید و آگه تاحالا جوش هاتونو خالی می‌کردید از این به به این کارو انجام ندید بعد یه مدت جای جوشاتون ازبین میره

همیشه ابروهاتونو با یه مسواک یا براش مرتب کنید

همیشه کرم مرطدب کننده و ضد افتاب همراهتون باشه و صورتتون رو مرطوب نگه دارید

آگه مژه هاتون کوتاهِ از فرمژه استفاده کنید

ابروهاتو کلفت کن

آب یک پیاز کوچک را بگیرید.

ابروها را با آب پیاز به مدت 5 دقیقه ماساژ دهید اجازه دهید خشک شود و سپس با آب سرد بشویید.

این درمان را یک بار در هفته انجام دهید تا نتیجه بگیرید.

آب پیاز باعث رشد سریع‌تر ابرو می‌شود چون آب پیاز دارای گوگرد است که بافت های کلاژن مورد نیاز برای رشد ابرو را بهبود می‌بخشد و فولیکول‌های مو را تقویت می‌کند.

روشن کردن ابروها

اگر دوست دارید ابروهاتونو بدون رنگ و مداد ابرو روشن کنید، دارچین را با چند قطره آب مخلوط کنید تا مثل خمیر بشه و بعد آنرا چند دقیقه روی ابروها بزارید.

آرایش لب

یکی از جدیدترین ترفندهای آرایشی برای داشتن لب‌های برجسته استفاده از مداد لب است، از یک مداد لب همرنگ لب استفاده کنید و آن را کمی بیرون از خط اصلی لب بزنید و پس از آن داخل لب را با رژ لب همرنگ آن پر کنید.

استفاده از ریمل در حال خشک شدن

اگر ریملی دارید که در حال خشک شدن است آن را دور نیندازید و قبل از این که این ریمل خشک شود از آن برای لایه اول ریمل خود استفاده کنید. سپس لایه دوم را با یک ریمل نو و روان بزنید و آرایش مژه‌های خود را کامل کنید.

کرم پودر در صورت چرب

اگه پوست چربی دارین، بهتره از انگشتان دست برای اعمال کرم پودر استفاده نکنین، چون چربی پوست بیشتر میشه و آرایش خوبی نخواهید داشت

درشت کردن چشم‌ها

گوشه درونی چشمانتان را با استفاده از یک هایلایتر یا یک سایه، براق کنید

فقط روی یک‌ سوم انتهایی پلک پایین‌تان خط چشم بکشید سپس با استفاده از یک برس سایه آن را محو کنید

یک ریمل پررنگ و باکیفیت چشمان شما را بزرگتر و زیباتر نشان می‌دهد. کناره‌های بیرونی و انتهایی مژه‌هایتان را چندین لایه ریمل بزنید تا چشمانتان حالت آهویی داشته باشد

زدن کانسیلر

قبل از آرایش حتماً مرطوب کننده بزنید نه تنها زیر چشم به کل صورت بعد کرمتونو زیر چشم نزنید اول یه کم از کانسیلر مد نظرتونو به دستتون بزنید چون دست شما گرمه و در کل بهتره.

خیلی تا زیر چشمتون با براش نرید که باعث ایجاد چروک شه آگه زیر چشمتون خیلی خطوط و چروک ایجاد میشه با اسفنج کانسیلرو نزنید و با براش بزنید و پخش کنید.

استفاده از پرایمر

این محصول برای تابستان فوق العاده است و کمک می‌کند که آرایش شما دوام بیشتری پیدا کند. سطح پوست را صاف و یکدست کرده، منافذ را پنهان و چروک ها را باز می‌کند. از این محصول بعد از زدن مرطوب کننده برای کل صورت و حتی زیر چشم استفاده کنید.

آرایش چشم

برای اینکه به نگاه و چشمان خود عمق و جذابیت بیشتری ببخشید، بهتر است از سایه‌های طلایی یا مسی روی سایه پایه استفاده کنید. البته فقط این نوع سایه را پشت پلک بزنید و تا استخوان ابروها بالا نبرید. با قلم سایه کمی سایه پشت چشم بگذارید و با انگشت در سطح پلک پخش کنید.

برای اینکه چشم‌ها درشت‌تر دیده شوند، کمی از سایه طلایی را روی قلم مو بزنید و روی مژه‌های پایین چشم‌ها بکشید. طلایی کردن زیر چشم باعث می‌شود تا چشم براق دیده شود و تیره کردن زیر چشم فقط باعث دیده شدن تیرگی‌های پف زیر چشم می‌شوند.


اینستاگرام 70کالا

پر فروش ترین محصولات 70 کالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
فروشگاه
0 آیتم سبد خرید
حساب کاربری من